ویروس Hidden

این روزها ویروس hidden همه جا شایع شده و بسیاری از کامپیوترها را درگیر کرده، دنبال راهی برای از بین بردن این ویروس می گشتم که تو سایت ترفندستان راهی برای از بین بردن این ویروس پیدا کردم.

برای از بین بردن این ویروس:

از قسمت run وارد رجیستری کامپیوتر شوید (با تایپ کردن کلمه Regedit ) سپس به مسیر زیر بروید :

HKEY-LOCAL-MACHINE\ Software \ Microsoft \ Windows \ Current Version \ Explorer \        Advanced \ Folder \ Hidden\ showAll          

حالا مقدار Checked Value را از صفر به یک تغییر دهید.

با تشکر از سایت Http:\\www.tarfandestan.com       

نظرات 6 + ارسال نظر
abbas bayat 14 اسفند 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.abbasbayat.blogfa.com

kheyli khoob bood movafag bashi

مصطفی 2 فروردین 1387 ساعت 01:26 ب.ظ

damet garm kheyli bedardam khord

آرش 19 مرداد 1387 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام من این کار رو کردم ولی دوباره خود به خود صفر میشه
اگه راه حلی سراغ داری بهم بگو آخه تموم کامپیوتر شرکت خراب شده


مرسی واسم میل کن .

امیر 9 دی 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

اقا دمت گرم........ مرسی

مرتضی 31 خرداد 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

دمت گرم عالی بود با این کارت خیلی از فایل ها رو پیدا کردم

[ بدون نام ] 18 بهمن 1388 ساعت 01:39 ق.ظ

منم انجام دادم ولی خود به خود صفر میشه مجدد میتونی باز راهنمایی کنی

سلام دوست عزیز
من اطلاعات بیشتری ندارم ولی از آنجا که از انتشار این ویروس ۳ سال می گذرد تمام آنتی ویروس ها این ویروس را می شناسند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد