فتوگرامتری ۱

جزوه فتوگرامتری ۱ زیر نظر استاد محترم جناب آقای مهندس فاطمی تهیه گردیده است.

با استفاده از لینک زیر می توانید این جزوه را دریافت نمایید.

http://www.4shared.com/file/40978178/c5735d7a/Photogrammetry_I.html

نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن محمودی 21 تیر 1387 ساعت 04:47 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
جزوه فتو۱ تون واقعا جزوه خوبی بود من اونو دانلود کردم و از اون پرینت گرفتم
لطفا اگه میشه جزوه نقشه۱ و ۲ ومسیر رو هم تو وبلاگتون برای دانلود بذارید
مرسی

نسترن محمودی 21 تیر 1387 ساعت 05:02 ب.ظ

ببخشید ایمیل یادم رفت!!
nastaran_mahmoodi@yahoo.com

محمد اسلامی 29 آبان 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید
من دو تاجزوتون دانلود کردم و دارم ازش استفاده می کنم. واقعا دستون درد نکنه . این استادا که جزوه نمیگن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد