نوروز ۸۸ مبارک باد!

                         هم وطن نوروز تو پیروز باد

                                                                ای وطن هر روز تو نوروز باد

   

 

آغاز سال ۱۳۸۸ را را به تمامی هم وطنان عزیز تبریک عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت را برایتان آرزومندم. باشد که در سال جدید شاهد موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیری در رشته نقشه برداری باشیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا آراسته 12 فروردین 1388 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.iransurveycenter.com

سلام دوست عزیز – سایت جامع و پر باری در مورد عمران و نقشه برداری دارین – بدین وسیله از شما جهت تبادل لینک دعوت می کنم – اگر موافق هستید می توانید به ما با نام مرکز نقشه برداری ایران لینک داده و سپس از داخل سایت خود بر روی لینک ما کلیک نمایید تا در موتور آمار گیر ما ثبت شود – و دیگر نیازی به نظر دادن در سایت ما را ندارید – بعد از ثبت در اسرع وقت لینک شما در صفحه اول وبسایت مرکز قرار خواهد گرفت . به امید اینکه بتوانیم همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشیم – متشکرم .
www.iransurveycenter.com
www.iransurveycenter.ir

علی 15 فروردین 1388 ساعت 05:49 ق.ظ

سلام
مایل به تبادل لینک هستم
آموزش نقشه برداری
www.surveyJob.persianblog.ir

در صورت تمایل بگید لینک شما رو با چه نامی بذارم

علی 16 فروردین 1388 ساعت 05:08 ق.ظ

از همکاری شما بسیار تشکر می کنم
انشا الله همکاری ما ادامه داشته باشد
من هم شما رو لینک کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد