راهنمای نصب ArcGIS

 

GIS  راهی مناسب برای پاسخ به نیازهای اساسی استفاده کنندگان از اطلاعات مکانی می باشد. در GIS با ذخیره سازی اطلاعات مکانی به همراه اطلاعان توصیفی امکان ایجاد پایگاه داده مکانی فراهم می گردد. با استفاده از این اطلاعات و تلفیق آن با نقشه های مختلف می توان کارهای مختلفی در زمینه های متفاوت انجام داد.

یکی از نرم افزارهای موجود که امکان ایجاد این نوع پایگاه داده را فراهم می کند، نرم افزار ArcGIS است که در فایل زیر راهنمای نصب این نرم افزار قرار داده شده است:  

     http://www.4shared.com/file/127516698/d74e25b6/Install_arcgis.html

نظرات 4 + ارسال نظر
زیتون 11 مهر 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.lovemap.blogfa.com

سلام. من از نقشه برداری چیز زیادی نمی دونم اما به نظرم پتانسیل طنزش خیلی بالاست... امتحان کردم

امیر 3 آذر 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

mer30 be khatere rahnamay nasbe gis ke share kardid.mamnun

www.geomapper.ir 4 آذر 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.geomapper.ir

www.geomapper.ir
تنها سایت و شرکتی که لیست قیمت دستگاههای نقشه برداری خود را اعلام نموده است.

فرهنگ مهر 23 بهمن 1388 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام
دعوت به همکاری
هفدهمین نمایشگاه ملی ژئوماتیک 89 از 19 لغایت 22 اردیبهشت ماه 1389 در سازمان نقشه برداری کشور برگزار خواهد شد.
به لطف خدا امسال مجری نمایشگاه شرکت تعاونی فرهنگ مهر می¬باشد. سال 1388 نیز علی رغم تمامی کاستی¬ ها تلاش کردیم سطح علمی و بازرگانی نمایشگاه را نسبت به سالهای پیش ارتقاء دهیم. امسال نیز در تلاش هستیم با رفع کاستی ها از جمله سازه های نمایشگاهی و سیستم سرمایش به کیفیت نمایشگاه بیفزاییم.
اما آنچه که برای شرکت ما مهم تر است سطح علمی و بازرگانی نمایشگاه است از این رو از تمامی علاقه مندان دعوت می کنیم در هر یک از زمینه های زیر که می توانند با ما همکاری نمایند:
1 ـ برگزاری تورهای علمی ـ دانشجویی
بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان در شهرستان ها علاقه مند به حضور در این نمایشگاه ملی هستند. ما سعی داریم با ثبت نام گروهی نسبت به برگزاری تورهای علمی اقدام نماییم. اسکان و پذیرایی تورها بر عغهده شرکت فرهنگ مهر خواهد بود. از تمامی علاقه مندان به خصوص انجمن های علمی دانشگاهها دعوت می کنیم دراین زمینه با ما تماس برقرار نمایند.

2 ـ کارگاههای تخصصی
معمولاً در ایام بعد از همایش بحث های علمی ژئوماتیک نیز به بوته فراموشی سپرده می شود ما با برنامه ریزی که انجم داده ایم در دو روز بعد از همایش نیز با برگزاری کارگاههای تخصصی فضای علمی نمایشگاه را ربارتر خواهیم نمود.

3 ـ امسال نمایشگاهی متفاوت از سالهای پیش برگار خواهد شد. دعوتهایی از کشورهایی عراق، افغانستان و ارمنستان داشته ایم تا بازرگانان و دانشگاهیان آنجا نیز جهت تبادل نظر و برقرار ارتباط بازرگانی در نمایشگاه حاضر شوند.
دست تمامی علاقه مندان به دانش ژئوماتیک را می فشاریم.
با ما تماس بگیرید:
www.expomehr.com
info@expomehr.com
5 ـ 77626804 ـ 021
شرکت فرهنگ مهر
سالکی نیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد